Jaké jsou tvoje cíle pro změnu životního stylu?


Jaké jsou tvoje cíle pro změnu životního stylu, když tvoje stravování, cvičení a denní režim neodpovídá tvým představám?

Na základě mých zkušeností jsou to obvykle tyto cíle:

Nabrat svalovou hmotu  – ženy se tomu brání a muži to chtějí. Při pravidelné cvičení se tvoje tělo (svaly a úpony) zpevní. Určitě ti nenarostou svaly jako kulturistovi. Větší, pevnější svalová hmota pomáhá spalování tuků a zlepšuje vzhled.

Snížit tělesnou váhu – evergreen, většina z nás chce mít nižší tělesnou váhu. Na břiše, na zadku, na stehnech cs.wikipedia.org. Vedle důvodu estetických se v případě nadváhy a obezity se tento cíl stává cílem na záchranu života.

Vypadat dobře v plavkách – důvody estetické nejsou horší nebo lepší než ostatní cíle. Chceš zazářit na pláži nebo u bazénu? Tak do toho! Pravidelné cvičení nakopne tvůj metabolismus, tvoji náladu a energii koktejly na hubnutí. Tvoje sebevědomí se bude vznášet nad pláží nebo nad bazénem.

Být zdravý a žít dlouho – určitě každý z nás má spousty plánů, které se chce realizovat. Chceme pracovat, odpočívat, trávit čas s blízkými, cestovat. Na to potřebujeme čas a zdraví. Se změnou ve stravování a cvičení prokazatelně přichází lepší zdravotní stav (posílení imunity, odolnost vůči fyzické nebo psychické nepohodě) a prodloužení délky života.

Zlepšit fyzičku – nemůžeš vyjít do schodů bez zadýchání? Nestačíš při sportu svým vrstevníkům nebo svým dětem? Začni pravidelně cvičit brzy je doženeš. V testech fyzické kondice pro aerobní činnost uspěje méně než 50% lidí, v testech fyzické kondice na sílu uspěje méně 25% lidí. Kam patříš ty?

Rate this post