Je to trik? 4 potraviny pro ploché břicho (přidej ke každému jídlu)


Muži, nejste spokojení s tím, jak vypadá vaše břicho? Ženy, máte stejný problém? Pokud jsi jako většina z nás, chceš alespoň trochu zhubnout břicho (spálit tuk) a zrychlit svůj metabolismus. Jeden z nejjednodušších a nejefektivnějších triků, je zvýšit příjem bílkovin. Poradím ti 4 jídla, které ti pomohou dosáhnout zhubnutí břicha a zrychlení metabolismu. Proč ale mají bílkoviny (proteiny, aminokyseliny) takto pozitivní účinky pro hubnutí nejsou?

Jsou to minimálně tyto důvody:

  • Termický efekt – protein má daleko vyšší termický efekt než sacharidy nebo tuky.  Termický efekt je energie nutná ke zpracování potravy – co je zajímavé, že bílkoviny spotřebují čtvrtinu, někdy až 30%, této energie.
  • Vylučování inzulínu – jídla s vysokým podílem cukrů spouštějí vylučování inzulínu, který zvyšují krevní cukr a ukládání tuku. Přidej ke všem svým jídlům bílkoviny a udržíš spalování tuků po celý den. (viz. bod č.5 ze zlatých pravidel pro lepší postavu)
  • Stavba svalové hmoty – svalová hmota zvyšuje aktivitu metabolismu, i když se nehýbeš cs.wikipedia.org. Pro její uchování potřebuješ konzumovat jídla s bílkovinami.

Další účinky zařazení proteinu, např. ve formě syrovátky, novodobého elixíru zdraví, jsou uchování svalové hmoty pro spalování (viz. bod výše), snížení stresového hormonu kortizolu, spaluje svalovou hmotu a pomáhá ukládání tuků https://cs.wikipedia.org/wiki/Tuky. Konzumace jídel, které obsahují všechny 3 makroživiny (bílkoviny, tuky, sacharidy) zvýší tvoji energii na běžné činnosti. Jak je správně dávkovat se dozvíš v manuálu Pravda o hubnutí břicha.

Účinky proteinu nyníj znáš, ale jaká jsou 4 jídla, které ti pomohou dosáhnout zhubnutí břicha a zrychlení metabolismu.

Rate this post